Forum Forum Klasy 1 C Strona G│ˇwna Forum Klasy 1 C
Strona klasy 1C
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

George Michael- Careles whispers

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1 C Strona G│ˇwna -> Nasza Klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:32, 05 Kwi 2014    Temat postu: George Michael- Careles whispers

Hej, gdzie przepadły stałe bywalczynie?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie usg????????????????? TO JEST PROBLEM NIE POWIEM>>>!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dwa razy dziennie, rano i wieczorem po prysznicu wmasowuje olejek brzozowy, robie to tylko tydzien ale juz zauwazylam ze skora jest gladsza [link widoczny dla zalogowanych] ┼╗ycz─Ö pomy┼Ťlnych diagnoz i szybkiego ust─ůpienia dolegliwosci
W koncu zaszywala mi praktykantka ^^ Gdyby jakis lekarz umialby sie z tym uporac bylabym mu wdzieczna do konca zycia. Dziewczyny, powiem wam że ma ona dużo plusów bo po pierwsze jest bardzo trwała, nosi się do 4 miesięcy włosy bez odwiedzania fryzjerki ponownie, poza tym antyalergiczna, więc też się nie macie co obawiać problemów ze strony skóry. Pan Mirosław Klarić Wyjechał około roku temu do rodziny do Australii więc zapomnijcie o nim Salon fryzjerski SANDRA na stawowej nie był jego!!! To nie w Twoim przypadku. hej laski, [link widoczny dla zalogowanych]
Bo jestem ciekawe jakie jest wasze zdanie o nas! no ale skoro wiesz lepiej to mozesz sie madrzyc a ja nie bede sie z nikim klocila bo to nie moja sprawa, nie moje usta, mam na ten temat inne zdanie i jesli POZWOLISZ to je wyraze a Ty nie musisz ludzi od bezmozgow czy jak tam piszesz wyzywac bo ich nie znasz i nie masz takiego prawa!!! w 2005 mialam miec operacje ale z powodu mlodego wieku odwiodl mnie od tego pewien profesor i do tej pory dobiera mi idpowiednia dawke hormonow, lecz ja zastanawiam sie nadal nad operacja, moze po operacji moja jakosc zycia sie poprawi- skopncza sie co dwu miesieczne kucia do badan(tsh) i wizyty u profesorka.napiszcie jak u was zdrowko po operacji? ja mialam podobnie do Ciebie bulkaaa ... tyle ze Mucha jest ladna a Weronika wyglada jak stara pudernica ja nigdy nie mialam i nie mam zamiaru sobie takich robic... Bo┼╝ena
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to raczej meble, czy usta tez tam robi─ů?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na szczescie u nas duzo slonca, co Julii?
Już od dawna marzyłam o tym żeby poduczyć sie wizażu i charakteryzacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomocy! [link widoczny dla zalogowanych] ┼╗elaznej.
Ja juz sie nie moge doczekac...sniegu! mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc? to jest bardzo syte i małokaloryczne . Do ada72 W gazetce \Agora\ jest silownia sauna i basen, ale tam silka jest bardzo mala tak jak i basen. [link widoczny dla zalogowanych]
Do recklesss jak mnie wnerwia ta raklama RBK!!!!!! ta┼äcu has┼éem o tych norkach? z polskich aktorow, to juz niestety niezyjacy Nalberczak, Priwieziencew, Wilhelmi... - cwicz co drugi dzien, daj organizmowi odpoczac W┼éosy wygl─ůdaj─ů nie jakby zosta┼éy obci─Öte tylko wygryzione i kompletnie nie mog─Ö ich u┼éo┼╝y─ç ani za pomoc─ů ┼╝elu ani prostownicy. Tu jest taki Remulus.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co to moze oznaczac???
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda jak wraz ze wzrostem powtórzeń czsem spada mi chęć do ćwiczeń to mówie sobie, że jak prawie połowę wytrzymałm to dam radę i sporadycznie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak to pani Magda [link widoczny dla zalogowanych] I robi┼éam badania, rok temu prawie...ale...lekarze (a by┼éam u 3), m├│wi─ů, ┼╝e wyniki s─ů ok i,┼╝e jestem zdrowa, nigdy nie by┼éam zara┼╝ona.
Mo┼╝e mo┼╝ecie co┼Ť poleci─ç? To nie ma nic wspolnego (lub rzadko ma) z kr─Ögos┼éupem. Dodatkowo, wi─Öcej pij─ůc wyp┼éukujesz toksyny z organizmu, wspomagasz metabolizm i zmniejszasz ┼éaknienie na jedzonko ! 2 godz. Leon imieniny obchodzi: [link widoczny dla zalogowanych]
Na razie nie znalaz┼éam uznania, ale widocznie wyprzedzam swoj─ů epok─Ö. Otoz nie wyprozniam sie na tyle czesto, by zrobic lewatywe po wyproznieniu, wiec robie lewatywe wstepna i troche kalu wychodzi. http://www.youtube.com/watch?v=_C_eYdV_iV0 @ajszax, jak by ci tu poda─ç adres dobrej kosmetyczki, ┼╝eby nie by─ç pos─ůdzon─ů o udzia┼é w konspiracyjnej autopromocji tego salonu ? probowalam tez w instytucjach matrymonialnych ale narazie kicha.....moze mam zbyt wysokie wymagania .... by┼é (mia┼é wtedy 21 lat) dzi┼Ť mia┼éby 26 Teraz oczekuj─Ö co b─Ödzie, bo to wcze┼Ťnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja usunełam i to odrosło wieksze i brzydsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
no trudno zobaczymy za nast─Öpne 2 tygodnie Do miejsca nie przywi─ůzywa┼éam wi─Ökszej wagi, bardziej do ludzi...niestety odstrasza mnie ta informacja o SANEPIDZIE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest piosenka spiewana przez kobiet─Ö, wolna, nastrojowa, kt├│ra w roku 2001 na wakacjach prze┼╝ywa┼éa 2 m┼éodo┼Ťc. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wierzysz To wejd┼║ nawww.mbank.pl i znajd┼║ ofert─Ö izzyKonto.
Oczywiscie musicie sie liczyc z podcinaniem wlosow bo konce zawsze beda ciemniejsze. Pozdrawiam HaoS i dzieki Ulotna Chwilo za comment. Tzn zaczynam od lutego. Na pocz─ůtek zacznij lepiej od krokiet├│w. Czy ja komu┼Ť ka┼╝─Ö zak┼éada─ç klamr─Ö? [link widoczny dla zalogowanych]
Mia┼éam czarne w┼éosy. za to po kazdej si┼éowni jak wraca┼éam .. Polecam Dr Kurczowy .Bardzo dobry lekarz i wspania┼éy cz┼éowiek ,ma wspania┼ée podej┼Ťcie do kobiet jest ok i nie owija .POLECAM pozdrawiam Zobaczcie przyk┼éad si┼éacza Bonka, druga z jego c├│reczek niedotleniona bo lekarzom nie chcia┼éo sie cesarki zrobic;/ ja przynajmniej nie nie twierdze, ze turcy sa lepsi albo gorsi od polakow. 0,5 kg w d├│┼é dlaczego ja nie moge schudnac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1 C Strona G│ˇwna -> Nasza Klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin